سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساعت تبلیغاتی

ساعت تبلیغاتی دیواری ارزان ، ساعتی است که از نوع دیواری بوده و با هدف تبلیغات به کاربران مشخصی هدیه داده میشود.

جنس، نوع و شکل ساعتهای دیواری از عوامل تأثیرگذار بر قیمت ساعتهای دیواری میباشد. موسسات تبلیغاتی با درج آرم، نام و نشان شرکت و نوع کالا بر روی صفحه ساعت دیواری، تبلیغات را به نحوه خاص و جالبی به مخاطبان نمایش میدهد.

 

قیمت ساعت تبلیغاتی دیواری


از نکات و ویژگی ساعتهای دیواری، قیمت و ارزان بودن آنها نسبت به ساعتهای مچی میباشد. نوع، شکل و جنس ساعت تبلیغاتی میتواند تعیین کننده قیمت ساعت باشد. مراکز و موسسات تبلیغاتی با در نظر گرفتن تعداد مخاطبین به بررسی قیمتهای ساعتهای دیواری پرداخته و با مشاوره به صاحبان برند و کالا، بهترین مدل و نوع ساعتهای تبلیغاتی را مطرح میکنند. مطالب، تصویر، آرم، لوگو، نام و برندی که روی ساعت درج میشود، یکی از عوامل موثر در فروش و معرفی کالاها میباشد.


نتیجه گیری:
ساعتهای تبلیغاتی در انواع و اقسام مچی، ساعت تبلیغاتی دیواری و رومیزی ارائه میشود. کاربرد ساعتهای دیواری در مکانهای مختلف زیاد میباشد. هر روز تعداد زیادی از افراد به ساعتهای دیواری نگاه کرده و متوجه تبلیغات روی ساعت میشوند. ابزاری که جهت نمایش زمان و نمایش تبلیغات مورد استفاده قرار گیرد، یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی جهت معرفی و تبلیغ محصولات و کالاها میباشد.